Je winkelwagen is momenteel leeg!
F.A.Q.
Oftewel: de meest gestelde vragen.
Kijk hieronder of je vraag er toevallig bij staat.
Kom je er niet uit? Bel of mail ons gerust even. We staan voor je klaar.
Bestellen
Hoe werkt het bestellen?
Je plaatst al je gewenste artikelen in je winkelmand en gaat naar de pagina bestellen.
Maak daar je bestelling definitief. Geef ook alvast eventuele wensen en bijzonderheden aan.
Na je bestelling nemen we contact met je op om de bestelling definitief te maken.
Kan iedereen hier bestellen?
Vaste klanten van Hofweb en nieuwe zakelijke klanten kunnen bij ons bestellen.
Je bevind je nu op het zakelijke gedeelte van onze Hofweb site. Deze is specifiek bedoeld voor onze zakelijke klanten.
Denk aan kinderdagverblijven, kantines en andere bedrijven.
Je bent klant bij Hofweb als je rekeningnummer bij ons geverifieerd is door middel van een iDeal betaling en er een eerste levering is geweest.
Ik wil minder dan 5 pakketten bestellen…
Ga dan naar onze consumenten website en plaats daar een bestelling. De kerstpakketten zijn daar vanaf 12 december te bestellen.
Wat gebeurt na mijn bestelling?
We gaan eerst alle bestellingen verzamelen.
Afhankelijk van je bestelling nemen we contact met je op om afspraken te maken over de levering of andere bijzondere zaken.
Wat is de deadline voor bestellen?
Bestellingen tot en met zondag 1 december kunnen wij nog verwerken.
Hierna kan je nog wel kleine aanpassingen doen maar kunnen wij geen nieuwe orders meer aannemen.
Voor wijzigingen kan je contact met ons opnemen.
Kan ik de bestelling nog aanpassen?
Zeker! Laat ons even weten wat je wilt aanpassen, dan maken we dat in orde voor je.
Vanaf 8 december gaan wij de pakketten inpakken, wijzigingen moeten dรกรกrvoor al doorgegeven zijn.
Kan ik het pakket personaliseren?
Zeker! Laat ons even weten wat je wilt aanpassen, dan maken we dat in orde voor je.
Wil je iets toevoegen aan het pakket, zoals een flyer of iets dergelijks? Als je zorgt dat het op tijd bij ons binnen is dan pakken we het er bij in.
De inhoud van het pakket is natuurlijk bespreekbaar. Neem even contact met ons op.
Leeftijdsgrens
Om te kunnen bestellen heb je een minimum leeftijd van 18 jaar nodig.

Betaling
Hoe kan ik betalen?
Je betaalt achteraf via factuur of automatische incasso.
Ben je een nieuwe zakelijke klant?
Als je de bestelling geplaatst hebt dan nemen we contact met je op om de bestelling definitief te maken. Als deze helemaal doorgesproken en definitief is, dan sturen we je na levering een factuur. Deze moet je binnen 7 dagen betalen.
Ben je een bestaande klant van Hofweb?
Dan krijg je een factuur via je vaste account van Hofweb en je betaalt dan via automatische incasso zoals je gewend bent. De incasso vindt plaats op de maandag na levering.
Bezorging en levering
Wanneer is de levering?
Dat is afhankelijk van het bestelde aantal pakketten. Bestel je meer dan 10 pakketten dan plannen we een apart bezorgmoment voor je in.
De leveringen van de kerstpakketten vinden dan plaats op maandag 16 december en dinsdag 17 december.
Dinsdag 10 december is de planning klaar en krijg je te horen wanneer en hoe laat jouw levering plaats vind.
Ben je al klant van Hofweb en bestel je minder dan 10 pakketten?
Dan vindt de levering plaats op dinsdag 17 december, woensdag 18 december of donderdag 19 december.
Je krijgt op dinsdag 10 december definitief te horen wanneer jouw pakketten bezorgd worden.
Mochten er speciale wensen zijn mbt leveren, laat het ons dan zo snel mogelijk weten zodat we hier rekening mee kunnen houden.
Wat is het minimum bestelbedrag?
Voor bestellingen op onze zakelijke website is het minimum orderbedrag โฌ 325,00
Dit is exclusief BTW en eventuele verzendkosten.
Voor het zelf ophalen van een bestelling in onze vestiging Biddinghuizen is er geen minimum bestelbedrag.
Kan ik de bestelling ook afhalen?
Zeker! Je bent welkom in Biddinghuizen vanaf maandag 16 december t/m vrijdag 20 december of in onze vestiging in Marum (Groningen) vanaf dinsdag 17 december t/m vrijdag 20 december.
Je moet wel een afspraak maken om af te halen, dan zorgen wij dat de bestelling netjes klaar staat.
Als je de bestelling zelf afhaalt, betaal je geen verzendkosten.
Kan ik op meerdere locaties laten bezorgen?
Ja dat kan, het makkelijkst is om dat te vermelden bij het doen van je bestelling. Als we samen de bestelling definitief maken, dan kunnen we de aflevering ook doorspreken.
Het kan zijn dat er extra kosten gemaakt moeten worden als we 1 bestelling op meerdere plekken moeten afleveren. We laten dit dan duidelijk van te voren weten.
Bezorgen jullie in Zeeland?
Nee, we bezorgen niet in Zeeland.
Bezorgen jullie ook op de Waddeneilanden?
Nee, we kunnen helaas (nog) niet op de Waddeneilanden bezorgen.
Wat kost het afleveren?
We rekenen een standaard bedrag van โฌ 35,- per levering. Moeten we de bestelling verdelen over meerdere adressen? Dan komt er een toeslag bij.
We zullen dit ruim van te voren met je bespreken zodat je niet voor verassingen komt te staan.